Klantenservice
0

    Klantenservice en veelgestelde vragen

    Contact opnemen

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Verzenden en retourneren

    1.1 Hoe moet ik mijn bestelling retourneren?

    Bij jouw bestelling vind je een retouretiket en -formulier. Wanneer je besluit om een product retour te sturen, geef je dit aan op het retourformulier. Nadat je het te retourneren product en het formulier netjes hebt verpakt, plak je het retouretiket op de verzendverpakking. Jouw retourzending geef je vervolgens af bij het dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt. Zodra wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen, storten wij het geld binnen 14 dagen terug op jouw rekening. 

    1.2 Wat zijn de verzendkosten?

    Verzenden binnen Nederland is gratis vanaf een orderwaarde van €25,-. Is jouw bestelwaarde onder de €25,-? Dan wordt hier standaard €4,95 voor in rekening gebracht. Wil je dat jouw pakketje niet bij de buren wordt bezorgd of moet er een handtekening worden gezet voor ontvangst? Dan brengen wij hier een meerprijs van €0,50 voor in rekening. Voor avondlevering hanteren wij een meerprijs van €1,50.

    1.3 Wat zijn de retourkosten?

    Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. De kosten voor het retourneren nemen wij volledig op onze rekening én zijn voor jou dus gratis

    1.4 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wanneer jouw bestelling voor 23:59 uur wordt geplaatst, heb jij deze de volgende dag in huis mits we jouw producten op voorraad hebben. Het kan voorkomen dat we de producten speciaal voor jou moeten bestellen bij onze leverancier, hierdoor kan de levertijd oplopen. Wij streven er altijd naar om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Een indicatie van de levertijd van jouw producten staat altijd aangegeven in de winkelwagen. 

    1.5 Mijn producten hebben verschillende levertijden, wat nu?

    Helaas hebben niet alle producten dezelfde levertijd. Wij streven ernaar om jouw bestelling als één geheel te leveren. Zodra jouw bestelling compleet is, sturen wij deze direct naar het door jouw opgegeven adres. Het kan hierdoor voorkomen dat de levertijden afwijken van de aangegeven indicatie. Mocht je een bepaald product toch graag eerder thuisbezorgd krijgen, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. 

    1.6 Met welke vervoerder wordt mijn pakket bezorgd?

    Bij EM Workwear werken we samen met diverse vervoerders. Jouw pakket kan geleverd worden door PostNL, DPD of Trunkrs. Helaas kunnen we op voorhand niet zeggen welke van deze drie vervoerders jouw pakket af komt leveren. Wanneer jouw bestelling wordt verzonden krijg je een track & trace code van de vervoeder die jouw pakketje komt bezorgen. 

    Betalen & kortingscodes

    2.1 Hoe kan ik betalen bij EM Workwear?

    EM Workwear biedt onderstaande betaalmogelijkheden aan:

    • iDeal
    • Klarna (achteraf betalen)
    • PayPal
    • Mastercard
    • Maestro
    • Visa
    • Bancontact / Mister Cash
    • Betalen op rekening (uitsluitend voor zakelijke klanten)

    2.2 Ik heb een kortingscode, wat nu?

    Een kortingscode kun je gemakkelijk inwisselen door jouw gewenste producten in de winkelwagen te doen en vervolgens naar de winkelwagen pagina te gaan. Rechts op deze pagina is het mogelijk om jouw kortingscode toe te voegen bij het kopje cadeaubon of kortingscode. 

    2.3 Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

    Vervelend dat jouw code niet werkt! Na het invullen van jouw kortingscode komt er rechts bovenaan de pagina een pop-up met de reden dat jouw kortingscode is geweigerd. 

    Redenen waarom jouw kortingscode eventueel kan worden geweigerd:

    • Je hebt een typefout gemaakt of bent een hoofdletter vergeten.
    • Je hebt de minimale orderwaarde voor de kortingscode nog niet bereikt.
    • De kortingscode is niet geldig op de producten in jouw winkelwagen.
    • De kortingscode is verlopen en niet meer geldig.
    • De kortingscode is al eerder gebruikt.

    Kom je er zelf niet uit? Dan raden we aan om contact op te nemen met de klantenservice. De klantenservice helpt je graag met het activeren van jouw kortingscode.

    2.4 Ik wil gebruik maken van de staffelkorting op producten, wat nu?

    Wil je meerdere aantallen kopen van hetzelfde product? Dat kan! Bij geselecteerde producten kun je gebruik maken van de staffelkorting. Staffelkorting is alleen geldig wanneer je 5 keer exact hetzelfde product besteld. 

     

    Voorbeeld

    • Ik bestel 5 keer een rood poloshirt van Tricorp in maat XS.

    De staffelkorting wordt automatisch toegepast in de winkelmand. Direct na het toevoegen verschijnt er rechts bovenaan de pagina een pop-up die bevestigd dat de staffelkorting is toegepast.

     

    • Ik bestel 2 keer een rood poloshirt van Tricorp in maat M en 3 keer een rood poloshirt van Tricorp in maat L

    Helaas is het niet mogelijk om gebruik te maken van de staffelkorting. De staffelkorting is alleen geldig wanneer er 5 keer exact hetzelfde artikel wordt besteld. Dit willen zeggen 5 keer hetzelfde artikel in dezelfde maat én kleur. Het combineren van maten en kleuren is dus niet toegestaan. 

    Garantie

    3.1 Mijn bestelling is incompleet, wat nu?

    Erg vervelend dat jouw bestelling niet compleet is. Het kan zijn dat er een aantal artikelen nog worden nagestuurd. Op de pakbon staat dit vermeld als backorder. Wanneer dit het geval is worden de missende artikelen later als nog bij jou thuisbezorgd en hoef je dus niks te doen.

    Helaas kan het voorkomen dat er tijdens het inpakken van jouw bestelling een fout is gemaakt. Uiteraard gaan wij ons best doen om het missende product als nog naar jou op te sturen. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan via bovenstaand contact formulier of door te bellen naar 085-1306450.

    3.2 Mijn ontvangen product is beschadigd, wat nu?

    Erg vervelend dat jouw product is beschadigd. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan via onderstaand contact formulier of door te bellen naar 085-1306450. We gaan dan samen zoeken naar een passende oplossing. 

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »